
گویا برخی از ما فعالین سیاسی مخالف رژیم استبداد جمهوری نوقاجاری روضه خوانان، مبتلا به گونه ای بیماری ژنتیکی 'نشانگان داون' (Down syndrome) هستیم؛ - زیرا که سن ها بالا رفته است، تن ها و پیکر ها رشد کرده اند، ولی مغزها و سطح فکر و شعور و فهم و درک مسائل سیاسی هنوز متعلق به ۴۲ سال پیش است و هنوز یاد نگرفته ایم که هر مساله ای را نباید بدون اندیشیدن باور کنیم، بویژه آنکه هیچ مسالهٔ سیاسی اتفاقی رخ نمی دهد.
الهه شریفپور (معرف به #الهه_هیکس!) و معصومه قمیکلا (معرف به #مسیح_علینژاد!) که در برنامه ای هدفمندانه ساخت آیت الله بی بی سی بجان یکدیگر افتاده بودند، اکنون برخی از ایرانیان که خود را هم فعال سیاسی و مخالف رژیم می پندارند، شاد شده اند که قمیکلا به شریف پور که مردم را ترغیب به شراکت در سیرک و تعزیه رای گیری رژیم کرده بود یورش برده است. البته هر کس که مردم را ترغیب به شراکت در رای گیری های نمایشی رژیم کند محکوم و روزی بایستی پاسخگوی خیانتش باشد زیرا که ترغیب در رای دادن و مشروعیت بخشی به رژیم استبداد جمهوری، بمثابه شراکت در همهٔ جنایات و ایرانفروشی های رژیم است، ولی شوربختانه این عده باصطلاح فعال سیاسی مبتلا به ضعف حافظه که یکی دیگر از نشانه های بیماری 'نشانگان داون' است می باشند و فراموش کرده اند که خود معصومه قمیکلا از مهره های رژیم و وابسته به مثلت شوم 'خاتمی-موسوی-کروبی' بود و حتی چند سال پیش پس از صدورش توسط وزارت اطلاعات رژیم به برونمرزها،[[1]] مردم را ترغیب به شرکت در رای گیری ها می کرد؛[[2]] -هر چند که بر خلاف الهه شریف پور که السیّد علی خامنه ای را در همان برنامه دیکتاتور خوانده است، قمیکلا چند سال پیش در کنار علی علیزاده، حزب اللهی صادراتی رژیم[[3]] در مداحی از خامنه ای اعلام داشته بود: "باید جایگاه رهبری را نگه داشت و از حمایتش در عرصه های مختلف بهره گرفت!" - و فراتر رفته او را "مردمی" خوانده بود.[[4]]
افزون بر آن، این عده زودباور فراموش کرده اند که معصومه قمیکلا، دقیقاً همانند اربابانش در درون کشور که در چهاردهه گذشته سرگرم غارت و تاراج ایران می باشند، دو سال پیش بر روی ۵۰۰ میلیون دلار از دارایی های مسدود شده ایران در آمریکا دست گذاشت[[5]] و اکنون مانند روضه خوانان در کمال مفت خوری با پول های ملت ایران در تجملات به زندگی بیشرمانه خود در آمریکا ادامه می دهد و با اشک تمساح ریختن خود را مدافع حقوق بشر و حقوق زنان ایرانی نیز در گلوی ساده لوحان وطنی فرو می کند - ۵۰۰ میلیون دلاری که روزی در آینده پس از سرنگونسازی رژیم می بایستی خرج بازسازی کشور می شد.
باری، همانگونه که بگفته انگلیسی "پلنگ نمی تواند خال هایش را تغییر دهد"، این عده نیز نمی توانند ذات و نهاد پلید ایرانفروشانه و خیانتکارانه خود را تغییر دهند، بویژه آنکه هنوز بقدرت نرسیده دست به تاراج ۵۰۰ میلیون دلار زده اند، وای به حال روزی که قدرت را در دست گیرند. در نتیجه ملت ایران و بویژه فعالین سیاسی که قاعده ایجاب می کند تا دارای یک شم و هوش سیاسی باشند، بایستی پیش از تبدیل هر کسی به بُت و رساندنش به مقام و نماد آزادگی و آزادیخواهی نخست نگاهی به کارنامه و گذشته اش افکنند تا مبادا کشور را از گندابی برون آورده و به گنداب دیگری فرو افکنند.[[7]]
پایان سخن
بدون هیچ گمانی برنامه آیت الله بی بی سی هدفمندانه ساخته شده و شرکت این دو در این برنامه و جنگ واژه های مهندسی شده، دو هدف را دنبال داشته است.
نخستین هدف، با ابراز مخالفت با رای دادن در حقیقت مردم را ترغیب به رای دادن کرده اند تا به رژیم نامشروع، مشروعیت بخشیده و به بقایش یاری رسانن. زیرا که شریفپور بر خلاف قمیکلا، با پیشه کردن ادب، نزاکت و متانت، بسیاری را فریفته خود ساخته و موجب شده است تا کسانی همچون این نگارنده که درچند دهه گذشته همواره تلاش کرده ایم تا ملت را به خودداری در رای دادن تشویق نمائیم،[[6]] اکنون بخاطر شیوه سخن گفتن راذل و اوباشانهٔ قمیکلا که از پدر بسیجی خود و در رژیمی که در آن رشد کرده فرا گرفته است،[[8]] مخالفین رای گیری را اشخاصی خشن و پرخاشجو معرفی نماید. دومین هدف، بازیابی قمیکلا بعنوان یک مهرهٔ سوخته است. در دو سال گذشته، قمیکلا چهره راستین و پلید خود را بعنوان یک جاه طلب و فرصت طلب نشان داده است، بویژه در زمان دستیازی او بر روی ۵۰۰ میلیون دلار از دارایی ها مسدوده شده ملت ایران در آمریکا. در نتیجه رژیم درصدد رسانه ای سازی او بر آمده است و به آسانی می توان برآورد کرد که بزودی رژیم سناریوی جدی را برای بازیافت او بکار می بندد، از جمله یک ترورنمایشی ناموفق - حتی اگر چند مامور اطلاعاتی خود را در این راه فدا سازد.
در هر روی، "ملتی که از گذشته خود درس فرا نمی گیرد، محکوم به تکرار آن می باشد" و ملتی که هنوز مبهوت جناح های دولتی رژیم و مترسک ها و مهره هایش می شود و می پندارد که تفاوتی میان اصلاح طلب و اصولگرا یا هر جناح دیگر رژیم وجود دارد و هنوز پس از چهار دهه، شیفتهٔ برنامه های مهندسی شده آیت الله بی بی سی می شود، بنگاهی که بلندگوی توطئه گران غربی در سال ۲۵۳۷ بود تا نظام شاهنشاهی را سرنگون و رژیم کنونی را بقدرت رسانند[[9]] و چنین روز تباهی را برای ایران پدید آورند، شایستگی اشان از این رژیم و چنین روزگار تباه و نکبت باری بیش نیست.
افزون بر آن، در گذشته گفته ام و بارها نیز تکرار خواهم کرد: "تا زمانی که ایرانیان سطح سواد (نه سواد کلاسیک خواندن و نوشتن)، بویژه 'سواد اطلاعاتی و رسانه ای' خود را به درجهٔ والایی نرسانند، تا بتوانند خویش و کشور را در برابر نیرنگ ها و دسیسه های استثمار و استعمار بیگانه ایمن سازند، محکومند تا رژیم های استبدادی همچون رژیم جمهوری اسلامی را هر چند دهه تجربه نمایند." بنابرین، هم میهن از خواب بی خردی و زودباری بیدار شو، که دشمنانت بیدار و خردمند و هُشیارند.
شاپور سورنپهلاو
روز تیر از ماه اردیبهشت سال ۳۷۵۹ بهدینی
۱۲ اردیبهشت ۲۵۸۰ شاهنشاهی
۲ مه ۲۰۲۱ ترسایی

بازبُردها [:منابع] و فرانمودها [:توضیحات]:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* - پیوند اینترنتی کوتاه شده به این نگاشته: https://bit.ly/3nMnARl
1 - سورنپهلاو، شاپور، "هشدار: نیرنگ تازهٔ رژیم برای خنثی سازی مبارزات ملی و مردمی: صادر کردن اراذل و اوباش سیاسی به برونمرزها" - http://bit.ly/2NZcyr8
2 - ویدئو: https://youtu.be/A6rEcGPITqI
3 - سورنپهلاو، شاپور، "آیت الله بی بی سی و پدیده تازه ای بنام علی علیزاده"
4 - همان ویدئو: https://youtu.be/A6rEcGPITqI
5 - سورنپهلاو، شاپور،"معصومه قمی کلا (مسیح علینژاد) و غارت دارایی های ملت ایران" - https://bit.ly/3ufAbPp
6 - سورنپهلاو، شاپور، "رژیم استبداد و مردم زودباور: سیرک و تعزیه ای به نام انتخابات ریاست جمهوری" - https://bit.ly/3d9kOls
7 - سورنپهلاو، شاپور، "چرا ما ایرانیان در گزینش کشورمداران همواره کسانی که شایستگی کشورمداری را ندارند بر می گزینیم؟"
8 - سورنپهلاو، شاپور، "جمهوری اسلامی، بانی نابودی ادب و نزاکت اجتماعی، فرهنگ شهریگری و نهادینه سازی خشونت و سنگدلی در ایران"
9 - سورنپهلاو، شاپور، "از توطئه تا انقلاب مهندسی شده: چرا و چگونه بریتانیا، آمریکا، فرانسه و اسرائیل نظام شاهنشاهی را سرنگون ساختند؟"
#419ab3
≠








